torsdag 6 oktober 2011

Hur kan man bli längre - Svar på frågor

Hej igen!

Måste säga att jag blev riktigt glad över att folk redan skrivit till mig på frekk@live.se och haft frågor på det jag skrev.

Hittills har jag fått 2 frågor på hur man kan bli längre inlägget.

Fråga av Erik


Är det jobbigt att följa träningsprogrammet?
Måste man göra övningarna varje dag? Hur lång tid tar det?

Svar till Erik


Hej Erik!

Kul att du skriver å frågar. Först av allt så börjar man med ganska få övningar, för att sen göra lite fler övningar per dag.

Det är inte svårt att göra övningarna, men de kräver lite ansträngning, inget som en normal person inte klarar :)

Jag brukar göra övningarna 10-15 min på morgonen och samma på kvällen :)

Fråga av Johan


Är det komplicerat att köpa produkten och tanka ner den?

Svar till Johan


Hej Johan! Kul att du skrev.

Jag tyckte inte alls att det var svårt på något sätt, man kan betala med sitt visa-kort eller paypal under säkra betalningsformer. Efter att betalningen är klar så kommer man automatiskt till en sida där man kan ladda ner eboken, skulle det vara några problem så kan man maila för att få den skickad till sin e-mail, det ska dock inte vara några problem.


Vill ni komma till produkten klickar ni bara här

Hare bra till nästa gång! :D

Blogglista.se


Hälsa bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar