söndag 25 maj 2014

Tack för alla mail! Hur kan man bli längre fungerar för alla

Hej!

Vill bara skriva och tacka för alla mail där ni tackar för tipset om träningsprogrammet. Det är såå givande att höra hur bra det fungerar för er! Det var det som var tanken med denna blogg redan från första början. Jag ville hjälpa andra som var i samma sits som jag en gång var :D

Fortsätt gärna skriva hur det går för er! Jag vill även återigen säga att det INTE är jag som säljer detta träningsprogram! Jag rekommenderar det bara eftersom det fungerade så bra för mig. Nu vet jag ju att det fungerar lika bra för andra efter alla mail jag fått från er!

Jag frågade återigen om det fanns möjlighet att ge mina läsare rabatt på träningsprogrammet och jag fick svar från grundaren av programmet och han sa att han just nu kan ge 50% rabatt åt 15 stycken

Det är alltså först till kvarn för dessa 15 platser, så om ni gått och funderat på att köpa det så kan ni nu alltså under en kort tid få det för halva priset. Ni som följt mig vet att det kan dröja ett tag innan detta erbjudande kommer igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar