tisdag 20 mars 2018

Hur blir man längre snabbt - Bli längre som vuxen



Hur blir man längre snabbt? Går det att bli längre som vuxen? och hur gör man för att bli det?


Nu var det längesedan jag skrev ett inlägg i denna blogg, och många skriver och frågar mig om hur jag gjorde för att växa de centimeter som jag gjorde. Därför tänkte jag att jag skulle skriva ett lite längre inlägg som förklarar i detalj hur jag faktiskt gjorde.

Det finns ju flera sätt att öka sin längd på. Man kan ta den snabba vägen och bara köpa ett par skor med lite högre sulor, och vips så har du ökat några centimeter.

Dock så är ju detta en väldigt kortsiktig lösning, då du direkt blir kortare då du tar av dig skorna.

Det är alltså inte kul att gå ut på krogen med höga skor och hitta en tjej, som sedan ser att man är jättekort då man tar av sig skorna..

Hur lång blev jag av den metod jag använde?

Innan jag började följa det träningsprogram som jag tänkte skriva om här var jag 173 cm.
Jag var väldigt missnöjd med min längd och hade svårt att få tjejer, då de flesta tjejer vill ha längre killar.

Så jag letade runt på nätet och i massa forum för att se om jag kunde hitta ett sätt som gjorde att man kunde bli längre på.

Jag letade väldigt länge innan jag hittade en produkt som visade sig ha fungerat bra för väldigt många killar och tjejer. Produkten heter Grow Taller 4 Idiots och är ett typ av träningsprogram som man gör för att räta ut ryggraden och där få ut några extra centimeter.







Det handlar alltså inte om magi, operationer eller något annat!

Redan här vill jag säga att det INTE är jag som gjort denna e-bok. Jag kan heller inte ge bort den till någon, så snälla skriv inte och fråga om jag kan skicka den till er. (jag får säkert 20 mail i veckan med den frågan) Vill ni testa programmet så måste ni själv köpa denna e-bok med övningar.

Boken är som sagt en E-BOK vilket betyder att ni laddar ner den direkt till datorn. Den skickas alltså inte hem till er som vanlig bok.

När man köper den så får man ett mail med en länk där man kan ladda ner den och börja läsa.

Nu när vi har fått det avklarat så kan jag berätta lite om mina resultat med detta träningsprogram.

Du kan alltså bli längre som vuxen med detta program. Det handlar endast om att göra vissa speciella övningar som gör att du rätar ut din ryggrad, och kan öka i längd med så mycket som 5 cm

Jag gick från att vara 173 cm lång till att nu vara 177cm lång

Jag är nu helt nöjd med min längd och gör bara övningarna ibland för att jag gillar att göra dem. 

Det ska även sägas att e-boken är på engelska

Så du måste alltså förstå lättare engelska om du ska kunna få ut det mesta av innehållet.
Dock så finns alla övningar med bilder som är lätt att förstå, så du behöver alltså inte kunna flytande engelska för att kunna använda träningsprogrammet.


>> Klicka här om du vill ladda ner den helt gratis <<

Här kan du se en före och efter bild av mig och se vilken skillnad det faktiskt blev av att göra dessa övningar.





Så, Vad kan man göra för att bli längre?

Jag använde detta träningsprogram i några månader. Du måste vara beredd på att du inte kommer att bli längre på en vecka. MEN, du kommer att bli längre om du gör övningarna!

Övningarna i sig är inte alls svåra och de tar inte längre än 10 minuter om dagen. 
Så om du verkligen vill bli några centimeter längre, så kommer du att bli det med det här programmet, om du bara ser till att göra övningarna.


Vem är det då som har gjort Grow Taller 4 Idiots?


Vad är Grow Taller 4 Idiots?

Grow Taller 4 Idiots är ett program som utvecklats av Darwin Smith under en period av 14 år. Det är ett träningsprogram som hjälper att öka längden hos en personer i alla åldrar naturligt.

Programmet är en e-bok som innehåller forskning och metoder som Darwin Smith själv använde för att öka sin längd med. Grow Taller 4 Idiots garanterar en ökning med minst 5 cm i längd inom åtta veckor av att noggrant följt träningsprogrammet.


En kort historia om författaren Darwin Smith

Fram till dess att han var 50 år var Darwin Smith 168 cm lång och i hans ord var hans längd en väldigt känslig fråga. Efter att ha upptäckt och använt metoderna som illustrerades i Grow Taller 4 Idiots växte han 6 cm och kände sig så bra om sin upptäckt att han bestämde sig för att dela den med världen.

Vad innehåller boken?

Grow Taller 4 Idiots är i huvudsak en översikt av dieter, hållningar och övningar som du kan göra för att öka din längd. Programmet är tänkt att kunna öka din längd med åtminstone 5 cm på 8 veckor av dagligt användande av övningarna. E-boken är 12 kapitel och 196 sidor.

Klicka på bilden av boken för att läsa mer om den på hemsidan





Som författaren förklarar är han väldigt självsäker på att träningsprogrammet fungerar och garanterar
att återbetala 100% pengarna tillbaka inom 60 dagar direkt till ditt konto utan några frågor om du inte är nöjd med produkten.

Hittills har jag fått ca 75 emails av killar och tjejer som skriver och tackar för att jag tipsade dem om detta program. Det är alltid lika roligt att höra att det faktiskt fungerar, även för andra.

Först var även jag lite skeptisk på grund av namnet, Grow Taller 4 Idiots, men det visade sig att det faktiskt fungerade vääldigt bra! :D

Grow Taller 4 Idiots är ett väldigt populärt träningsprogram när det kommer till att bli längre och jag hittade faktiskt väldigt många, och jag menar verkligen många resurser om att det här programmet har fungerat för folk runt om i hela världen.

Så om du ställt dig frågan, hur blir man längre snabbt, så är nog detta det närmaste du kommer till snabbt. Om du inte tänker köpa skor med högre sula vill säga.

Jag hoppas att denna post har gjort det lite enklare för dig att bestämma om detta är något du är intresserad av att testa. Jag kan som sagt inte annat än att rekommendera det med tanke på mitt fina resultat, samt resultatet av alla som skrivit till mig och tackat mig för att jag tipsat om träningsprogrammet.

Här är en kille som gjort en video recension av träningsprogrammet.



Tack för mig!

Ha en fin dag!

// Erik

3 kommentarer:

  1. Hej på dig jag är en kille jag blir inte långt jag är 21 år gammal jag är 157 cm vad ska jag göra att blir lång

    SvaraRadera
  2. Hej på dig jag är en kille jag blir inte långt jag är 21 år gammal jag är 157 cm vad ska jag göra att blir lång

    SvaraRadera